Vragen

Hebt u een vraag over bestellen (direct in de webshop) bij Vloeren-coatings.nl, loop dan onze lijst met veelgestelde vragen na.

Staat jullie hele assortiment op de website?
Wij bieden een uitgebreid assortiment aan van muurverf en bijbehorende accessoires. Bijna al deze producten zijn op de website te vinden. Vrijwel elke week voegen we nieuwe muurverf producten toe om een zo uitgebreid mogelijk assortiment muurverf te bieden. Wilt u wilt weten of er misschien een bepaalde type muurverf is en kunt u het niet online vinden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Dat geldt ook als u iets op maat wilt maken.

Wat zijn de bijkomende kosten bovenop de productprijs (bijvoorbeeld BTW en verzendkosten)?
De prijzen op onze website zijn inclusief BTW en de verzendkosten worden bij het afrekenen vermeld. Houd wel rekening met mogelijke extra kosten voor sommige betaalmethodes. Echter voor alle gangbare betaalmogelijkheden worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Hoe kan ik bestellen?
Onder linkje bestelinformatie is er een uitgebreide beschrijving van het orderproces.

Ik heb besteld, maar geen orderbevestiging ontvangen.
Nadat wij uw bestelling hebben gekregen, sturen wij u automatisch via e-mail een orderbevestiging. Hierin staat nogmaals een overzicht van uw bestelling. Heeft u echter geen e-mail ontvangen, controleer dan of het bericht niet in de map met spam (ongewenste e-mail) of prullenbak is terechtgekomen. Is dat niet het geval, neem dan contact met ons op via het contactformulier of ons telefoonnummer

Hoe kan ik betalen?
Bekijk onze informatie over betaalmethoden.

Kan ik er zeker van zijn dat de bestelling onbeschadigd aankomt?
Wij verpakken en versturen uw bestelling met de grootst mogelijke zorg. Normaal gezien komt het pakket zonder schade aan. Mocht er toch sprake zijn van transportschade, dan loopt u geen enkel risico. Wij zijn hiervoor verzekerd. Controleer daarom of het pakket onbeschadigd is voordat u het in ontvangst neemt.